loading...

مرکز پاکسازی پوست صورت

سالن پاکسازی پوست X مرکز پاکسازی پوست X پاکسازی پوست در ارایشگاه X سالن پاکسازی پوست شرق تهران X ارایشگاه پاکسازی پوست صورت

قیمت پاکسازی پوست در ارایشگاه تهرانپارس 35000 تومان

تاج بازدید : 4386 دوشنبه 26 تیر 1396 : 13:51 نظرات (0)

بهترین قیمت ها در سالن پاکسازی پوست صورت در ارایشگاه با کیفیت بالا در شرق تهران باقیمت 35000 تومان برای یک جلسه در مدت زمان محدود

پاکسازی پوست صورت در سالن پاکسازی پوست هانا

زیر نظر دکتر پوست شیرین راحمی

02177889370


فلکه سوم تهرانپارس (ضلع شمالی)، جنب داروخانه لقمان، مجتمع پزشکان پارسیان، طبقه اول، واحد یک

همچنین در زیر فواید و ضرر های پاکسازی پوست را بخوانید

قیمت و تخفیف پاکسازی پوست در تهرانپارس

پیروزی سالن پاکسازی پوست میکرودرم و هیدرودرم

قیمت پاکسازی پوست در ارایشگاه در شرق تهران

مرکز زیبایی پوست شرق تهران

شفافیت و زیبایی پوست در شرق تهران

بهترین مراکز برای پاکسازی پوست

مرکز پوست شرق تهران در تهرانپارس

مراکز پاسکازی پوست در ارایشگاه

میکرودرم و هیدرودرم برای صورت شرق تهران

تخفیف های پاکسازی پوست

تخفیف میکرودرمی در سالن

تخفیف زیاد برای سالن پاکسازی پوست

میکرودرم ابریژن چیست؟

در روش میکرودرم ابریژن یا میکرودرم ابریشن(سایش)، کل پوست را در معرض تماس با یک ماده معدنی بی‌ضرر که همان پودر اکسید آلومینیوم است قرار می‌دهند که این پودر با داشتن کریستال‌های ریز باعث می‌شود که پوست ساییده شده و بافت‌های مرده از بین رفته و ترمیم پوست فعال گردد.

در انتها به پرسش و پاسخ دکتر متخصص پوست درباره سوال های شما درباره میکرودرمی میپردازیم

از بین بردن ضخامت پوست منجر به بهتر شدن تبادلات فیزیولوژی پوست و همچنین تحریک کلاژن سازی برای تقویت قوام پوست با تحریک فیبروبلاست‌ها و شکستن مقاومت پوستی برای همکاری با سایر درمان‌های دارویی پوستی و موثرتر شدن داروها می‌شود.

پودر اکسید آلومینیوم توسط دستگاهی جدید بر روی پوست صورت پخش‌شده و دوباره از روی آن مکیده می‌شود. این عمل درد و ناراحتی نداشته و عارضه خاصی ندارد، تنها ممکن است تا یک روز مختصری قرمزی روی پوست صورت دیده شود و بعد از آن رفع می‌شود.

همه چیز درباره‌ی میکرودرم ابریژن

برای انجام این روش آمادگی قبلی نیاز نیست و ضمن انجام، درد و ناراحتی نداشته و بعد از اتمام عمل نیاز به استراحت نداشته و شخص می‌تواند به محل کار خود مراجعه کند.

میکرودرم ابریژن را می‌توان علاوه بر صورت، برای اصلاح ضایعات گردن، بازوها، پشت دست‌ها و نیز برای کسانی که پوستی تیره دارند و لایه‌برداری شیمیایی نمی‌توانند انجام دهند، به کار برد

این روش بدون درد است و نیازی به استفاده از بی‌هوشی یا بی‌حس کننده‌های موضعی نیست و ظرف 15 تا 30 دقیقه انجام می‌شود.

مهم‌ترین مزیت میکرودرم ابریژن این است که این روش کاملاً بی عارضه است.

میکرودرم با فواصل زمانی کوتاه قابل انجام است.

در پوست‌های با رنگ مختلف و حتی بسیار تیره نیز می‌توان از این روش درمانی استفاده کرد.

میکرودرم ابریژن برای بهبود چه مشکلاتی استفاده می‌شود؟

1- رفع جای جوش: فرورفتگی‌های ناشی از جوش‌ها و جای آکنه، با میکرودرم قابل رفع است. طی جلسات لازم، پوست صاف و کشیده می‌شود.

2- جوان‌سازی پوست: از این روش در درمان چروک‌های سطحی و کم عمق پوست می‌توان استفاده کرد. چندین جلسه درمان در این مورد بکار می رود. فواصل درمان را بر حسب وضعیت بیمار می‌توان تغییر داد.

چروک‌های خیلی عمیق با این روش درمان نمی‌شوند، ولی قوام کلی پوست پس از چند جلسه درمان بهتر خواهد شد و پوست شفاف تر و محکم تر می‌شود.

3- لک‌های پیری یا کبدی: لک‌های پیری مربوط به نور آفتاب بوده و یا در سنین بالا در پوست‌های روشن دیده می‌شوند. این لک‌ها با میکرودرم ابریشن قابل‌درمان‌اند.

4- لک‌های حاملگی: مهم‌ترین اثر میکرودرم ابریژن، کمرنگ یا محو کردن لک‌های حاملگی یا ملاسما است، مخصوصاً اگر همزمان با آن از داروهای لک بر (تحت نظر پزشک) استفاده شود.

5- جای جوش (اسکار) آبله‌مرغان: اسکارها نباید زیاد عمیق باشند و معمولاً بر حسب نوع اسکار و محل و عمق آن، به چندین جلسه درمان هفتگی نیاز دارد.

6- کوچک کردن منافذ پوستی: منافذ باز پوست یکی از مشکلات عمده در خانم‌ها است. یکی از راه‌های درمان این مشکل استفاده از میکرودرم ابریشن است.

بعد از چند جلسه درمان به علت بافت سازی و محکم تر شدن پوست، منافذ پوستی نیز کوچک تر می‌شوند.

7- برطرف کردن تاتو یا خال‌کوبی: تاتو و خال‌کوبی‌های سطحی پوست را می‌توان با این روش درمان کرد.

8- تمیز کردن پوست و از بین بردن جوش‌های سر سیاه: برای از بین بردن جوش‌های سر سیاه که بسیار شایع هستند نیز می‌توان از میکرودرم ابریژن استفاده کرد. کاهش جوش‌های سر سیاه‌پوست به کم شدن ضایعات جوش‌های غرور جوانی نیز کمک خواهد کرد.

9- درمان ترک‌های پوستی: در درمان ترک‌های پوستی در زمان حاملگی یا چاقی و بلوغ نیز می‌توان از این روش استفاده نمود که البته خیلی خوب به درمان پاسخ نمی‌دهد.

10- چروک گردن: برای درمان چروک‌های ناحیه گردن و ضایعات این ناحیه نیز می‌توان از میکرودرم استفاده کرد.

همه چیز درباره‌ی میکرودرم ابریژن

توجه:

بعد از انجاممیکرودرم ابریژن تا حد امکان زیر نور آفتاب قرار نگیرید و در صورت نیاز از کرم ضد آفتاب به میزان کافی استفاده کنید

روش انجام میکرودرم ابریژن

در ابتدا پوست تمیز می‌شود و از آرایش و چربی کاملاً پاک می‌شود.

سپس به مدت لازم، بر حسب نوع پوست و ضایعه آن که توسط پزشک تعیین می‌گردد، سایش در جهات مختلف و روی قسمت‌های مختلف انجام می‌شود.

مدت انجام عمل میکرودرم حدوداً 15 تا 20 دقیقه است. می‌توان آن را هر دو هفته یا هر هفته یا هر ماه یک بار (بسته به بیمار) انجام داد.

تعداد جلسات انجام میکرودرم در افراد مختلف متفاوت است و می‌تواند حدوداً 8 تا 10 جلسه باشد.

پس از خاتمه درمان، صورت پاک و شسته می‌شود. یک کرم قابض (مثل اکسید دو زنگ یا کالامین) به محل سایش مالیده می‌شود.

مراقبت‌های لازم پس از میکرودرم ابریژن

- حتی‌المقدور زیر نور آفتاب قرار نگیرید و در صورت نیاز از کرم ضد آفتاب به میزان کافی استفاده کنید.

- ماساژ صورت و کشیدن لیف ممنوع است.

- استفاده منظم از کرم مرطوب‌کننده توصیه می‌شود.

ميکرودرم ابريژن واقعا پوست را جوان مي‌کند؟

چند روز ديگر جشن ازدواجتان است ولي از اينكه پوست شما طراوت و شادابي لازم را ندارد نگرانيد؟ بهتر است خيلي روي ماسك‌هاي زيبايي كه قرار است در آرايشگاه روي پوست‌تان بگذاريد حساب نكنيد.

ما پيشنهاد ديگري براي شما داريم و آن خرید دستگاه میکرودرم و انجام ميکرودرم ابريژن است.

مي‌گويند با اين روش مي‌توانيد پيش از مهماني بايك ميکرودرم ابريژن ملايم صاحب پوستي روشن و كشيده شده و بلافاصله در مجالس شركت كنيد. اين روزها بسياري از خانم‌ها و آقايان به كلينيك‌هاي پوست مي‌روند تا درماني به نام ميكرودرم ابريژن را انجام دهند. خيلي‌ها اعتقاد دارند كه با اين سايش‌هاي سطح پوست، پوست‌شان بسيار شاداب‌تر، شفاف‌تر و زنده‌تر خواهد شد و احساس مي‌كنند پوستشان نفس مي‌كشد. با دكتر محمدعلي نيلفروش‌زاده، متخصص پوست و مو و رئيس مرکز تحقيقات پوست و سالک درباره ‌اين روش جوان‌سازي پوست به گفتگو نشسته‌ايم.

  • آقاي دكتر، اين روزها خيلي از خانم‌ها براي جوان‌سازي پوست ميكرودرم ابريژن را انتخاب مي‌كنند، اين روش جديدي است؟

ميکرودرم ابريژن اولين‌بار در سال ۱۹۸۵ در کشور ايتاليا مورد استفاده قرار گرفت. سپس در بيشتر کشورهاي اروپايي به‌عنوان روش بدون عارضه جوان‌سازي استفاده شد. و بعد از آن در کشورهاي آمريکايي نيز مورد استفاده قرار گرفت.

  • میکرودرم واقعا پوست را شاداب‌تر مي‌كند؟

در اين روش با استفاده از دستگاهي خاص، نوعي کريستال بسيار ظريف از جنس اکسيد آلومينيوم با فشار تنظيم شده‌اي با سطح پوست در تماس قرار مي‌گيرد و تراش بسيار سطحي در لايه‌هاي فوقاني شاخي پوست ايجاد مي‌کند. در ضمن يک مکش نيز روي پوست انجام مي‌شود که باعث جمع شدن کريستال‌ها از سطح پوست و همچنين بهتر شدن جريان خون به منطقه و فعال شدن سلول‌هاي فيبروبلاست و در نتيجه موجب ترميم و طراوت پوست مي‌شود.

  • خيلي‌ها از جاي جوش‌ها در صورتشان ناراضي‌اند كه به داروهاي شيميايي جواب نمي‌دهد. شما ميكرودرم ابريژن را به آنها پيشنهاد مي‌كنيد؟

بله، از ميكرودرم ابريژن مي‌توان براي رفع جاي جوش‌ها استفاده كرد. فرورفتگي‌هاي ناشي از جوش‌هاي قبلي و جاي آکنه و جوش با ميکرودرم ابريژن قابل رفع است. از ميکرودرم ابريژن مي‌توان در درمان جوشگاه‌هاي(اسکار) آکنه و آبله‌مرغان نيز استفاده كرد. جوشگاه‌هاي زخم و اسکارها نبايد زياد عميق باشد و اغلب بر حسب نوع اسکار و محل و عمق آن به چند جلسه درمان هفتگي نياز دارد. در ترميم جوشگاه‌هاي سوختگي نيز مي‌توان از اين روش استفاده کرد.

[ توجه ! توجه ! : این مقاله فقط جهت اطلاع رسانی میباشد لطفا تلفنهای مندرج در سایت را شماره گیری نفرمایید . ]

  • جوان‌سازي پوست چه‌طور؟ بسياري از خانم‌ها با اين اميد روانه كلينيك پوست مي‌شوند.

از اين روش مي‌توان در درمان چروک‌هاي سطحي و کم عمق پوست استفاده کرد. چند جلسه درمان در اين مورد به‌کار مي‌رود. فواصل درمان را مي‌توان برحسب وضعيت بيمار تغيير داد و از هفته‌اي يک بار تا دو هفته يک بار فواصل را اضافه کرد. چروک‌هاي خيلي عميق با اين روش درمان نمي‌شوند ولي قوام کلي پوست پس از چند جلسه درمان بهتر خواهد شد و پوست شفاف‌تر و محکم‌تر مي‌شود. چون در اين روش سايش پوست سطحي است، جوشگاه و تغييررنگ پوست ديده نمي‌شود. به همراه ‌اين روش مي‌توان از ليزرهاي جوان‌سازي بدون زخم استفاده کرد که نتيجه درمان را خيلي بهتر مي‌کند.

  • لك‌هاي پيري و حاملگي چه‌طور؟

درباره لك‌هاي پيري بايد گفت که اين لک‌ها يا مربوط به آفتاب بوده يا در سنين بالا در پوست‌هاي روشن ديده مي‌شود. اين لک‌ها با ميکرودرم ابريژن قابل درمان هستند. اما مهم‌ترين اثر ميکرودرم ابريژن کم‌رنگ يا محو کردن لک‌هاي حاملگي است به‌خصوص اگر هم‌زمان با آن از داروهاي لک‌بر استفاده شود. بررسي‌هاي اخيري که روي ميکرودرم ابريژن انجام شده، نشان‌دهنده افزايش ۲۰ برابري نفوذ ويتامين C پس از يک جلسه درمان است. اين اثر ميکرودرم در لک‌هايي که قبلا با درمان‌هاي ضدلک بهبود نيافته‌اند مشهودتر است. همچنين در درمان ترک‌هاي پوست در زمان حاملگي يا چاقي و بلوغ مي‌توان از اين روش استفاده کرد که البته خيلي خوب به درمان پاسخ نمي‌دهد.

  • در صورت بعضي از خانم‌ها و آقايان منافذ پوستي بزرگي ديده مي‌شود. ميكرودرم ابريژن مي‌تواند كاري براي آنها بكند؟

باز شدن منافذ پوست يکي از مشکلات عمده در خانم‌ها و آقايان است. يکي از راه‌هاي درمان اين مشکل استفاده از ميکرودرم ابريژن است. پس از چند جلسه درمان، به‌علت بافت‌سازي و محکم‌تر شدن پوست منافذ پوستي نيز کوچک‌تر مي‌شود. يكي ديگر از كاربردهاي اين روش درمان و برطرف كردن جاي تاتو و خالكوبي است. خالكوبي‌هاي سطحي پوست را مي‌توان با اين روش درمان كرد و يا از همراهي اين روش با ليزرهاي خاص براي پاك‌كردن تاتوهاي بدرنگ شده يا بد فرم استفاده كرد.

  • روش كار ميكرودرم ابريژن چگونه است؟

در ابتدا پوست تميز و از آرايش و چربي کاملا پاک مي‌شود و سپس به مدت لازم بر حسب نوع پوست و ضايعه آن که از سوي پزشک تعيين مي‌شود، سايش در جهات گوناگون و روي قسمت‌هاي متعدد انجام مي‌شود. زمان لازم حدود ۲۰ تا ۳۰ دقيقه در صورت و ۲۰ دقيقه در گردن به طول است. پس از خاتمه درمان، صورت پاک و سپس شسته مي‌شود. يک کرم قابض (مثل اکسيددوزنگ يا کالامين) به محل ماليده مي‌شود. به جز مصرف ضدآفتاب مراقبت خاصي پس از درمان لازم نيست و اين روش براي افرادي که کار مي‌کنند، مناسب است. تعداد درمان برحسب تمايل بيمار قابل تغيير است.

تخفیف های پاکسازی پوست - نت برگ

netbarg.com/trend/پاکسازی-پوست/
مجموعه ای از جذابترین تخفیف های نت برگ تا 90٪ برای پاکسازی پوست. ... پاکسازی پوست در آرایشگاه دختر پایتخت با 82% تخفیف و پرداخت تنها 9,000 تومان...
شما از این صفحه در 7/1/17 بازدید کردید.

بهترین آرایشگاه برای پاکسازی پوست در اهواز - انجمن نوعروس

https://www.nowaroos.com/Thread-بهترین-آرایشگاه-برای-پاکسازی-پوست-در-اهواز-...
۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - سلام دوستان اهوازی کسایی که تو آرایشگاه پاکسازی پوست انجام دادن ... بهترین آرایشگاه برای پاکسازی پوست در اهواز .... اما قیمتی هم نداشت اون زمان

برای پاکسازی نه دکتر بروید، نه آرایشگاه - بیتوته

www.beytoote.com/attire/cuticle/purgative-skin-cosmetology.html
«پوستت کدر شده؟ برو آرایشگاه پوستت را پاکسازی کن!» این، جمله‌ای است که این روزها از زبان خیلی از خانم‌ها شنیده می‌شود ولی آیا پاکسازی پوست را باید در آرایشگاه...

قیمت پاکسازی پوست در آرایشگاه – سایت قیمت فروشگاه خرید

price.downloadbi.com/قیمت-پاکسازی-پوست-در-آرایشگاه/
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - کسایی که تو آرایشگاه پاکسازی پوست انجام دادن بیان تبادل اطلاعات کنیم. کدوم آرایشگاه؟ با چه موادی؟ …. اما قیمتی هم نداشت اون زمان پایه ا

پاکسازی پوست صورت-ابروشن - کاشت مو، لیزر و لاغری ابروشن

iranbeautyclinic.com/پاکسازی-پوست-صورت/
برای پاکسازی پوست صورت براساس تکنیک هایی که استفاده می شود میتوان میزان ... استفاده نمیشود وزمان استفاده ازاین مواد سوزش های بسیار خفیفی احساس میشود.

پاکسازی و جوان سازی پوست - کلینیک سیب سبز

sibsabzclinic.ir/پاکسازی-و-جوان-سازی-پوست
در لایه برداری خفیف بیشتر لایه سطحی پوست و در واقع قسمت فوقانی اپیدرم ... لایه برداری خفیف در مواردی مثل شفاف کردن صورت وکاهش و جمع شدن منافذ باز صورت و...

میکرودرم ابریژن و پاکسازی پوست صورت: مزایا و عوارض - ...

davadarman.ir/میکرودرم-ابریژن-و-پاکسازی-پوست-صورت-مز/
۱ اسفند ۱۳۹۴ - میکرودرم ابریژن و پاکسازی پوست صورت ، عوارض ، فواید و روش پاک سازی ... جوش‌هاي پوستي; آثار زخم روي صورت; چروک‌هاي خفيف; آسيب‌هاي پوستي...

میکرودرم ابریژن و پاکسازی پوست صورت: مزایا و عوارض - ...

www.clinicsadaf.com/میکرودرم-ابریژن-و-پاکسازی-پوست-صورت-مز/
میکرودرم پوست صورت و بدن و پاک سازی پوست‌های حساس، جای جوش و لکه‌های صورت، ... برای افراد با پوست کدر، آکنه خفیف، بی‌رنگی آکنه ، علائم زخم ، جای جوش بسیار...

پاکسازی پوست - جوانسازی پوست

skinbeautyclinic.ir/?p=235
می توان با یک پاکسازی پوست صورت ساده این دانه های سیاه و جوشهای زیر پوستی مرده ... در لایه برداری خفیف بیشتر لایه سطحی پوست و در واقع قسمت فوقانی اپیدرم...

جوانسازی و پاکسازی پوست صورت و بدن - میکرودرم ابریشن و ...

skinrejuvenation.blogfa.com/post/13
عمل میکرودرم ابریژن فواید برجسته و متعددی دارد که مهم‌ترین آن عبارت است از: جوان‌سازی و ارتقاء سلامت پوست. کاهش خطوط ریز و چروک‌های خفیف تا متوسط و از بین بردن...

مرکز پاکسازی پوست صورت

www.oonpak.ir/
مرکز پاکسازی پوست صورت میکرودرم و هیدرودرم برای لک های پوستی و از بین رفتن جای جوش صورت.

میکرودرم و پاکسازی پوست - دکتر عباس انتظاری

https://drentezari.com/میکرودرم-و-پاکسازی-پوست/
میکرودرم و پاکسازی پوست یک روش بسیار خوب و ایمن و در واقع سریعترین روش برای داشتن پوست شفاف است. برای کاهش منافذ پوستی، درمان جای جوش و لک صورت کاربرد دارد. ... نیز باشد. در موارد خفیف با چندین جلسه میکرودرم ضایعات بهبود می یابد.
شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 7/16/17
ب بود...

خطر پاکسازی پوست در آرایشگاه - پایگاه خبری تحلیلی 9 مهر

www.9mehr.ir/1328/خطر-پاکسازی-پوست-در-آرایشگاه/
پاکسازی پوست، بیشتر برای افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی که قصد شروع درمان دارند، توصیه می‌شود. مثلا زمانی که قرار است درمان دارویی برای رفع جوش‌های پوستی...

قیمت پاکسازی پوست – قیمت

https://3eke.com/قیمت-پاکسازی-پوست/
۸ بهمن ۱۳۹۵ - میکرودرم و پاکسازی پوست صورت:روش،عوارض و هزینه – کلینیک … ... برای پاک‌سازی پوست باید حتما رفت دکتر یا می‌شود توی آرایشگاه هم این کار...

پاک‌سازی پوست/بخور از مُد افتاده است! - نیک صالحی

www.niksalehi.com/pezeshki/پاک‌سازی-پوستبخور-از-مُد-افتاده-است.html
۱۱ آبان ۱۳۹۰ - گزارش از مراکز پاکسازی پوست؛ پاییز؛فصل محبوب سال برای پاک‌سازی پوست/بخور از مُد افتاده است! امروزه از جریان برق برای پاک کردن منافذ...

میکرودرم و پاکسازی پوست صورت:روش،عوارض و هزینه - ...

beautyclinics.ir/میکرودرم-و-پاکسازی-پوست-صورتروشعوارض/
پاکسازی و میکرودرم ابریژن پوست صورت چیست؟ عوارض ، فواید ، روش و هزینه پاک سازی پوست‌های حساس ، جای جوش و لکه‌های صورت.

پاییز؛فصل محبوب سال برای پاک‌سازی پوست/بخور از مُد ...

www.bornanews.ir/بخش-اخبار-2/85005-پاییز-فصل-محبوب-سال-برای
۱۰ آبان ۱۳۹۰ - امروزه از جریان برق برای پاک کردن منافذ پوست استفاده می‌شود چرا که بخور باعث باز شدن منافذ پوست شده و در صورت زیاد بودن حرارت برخی از...

آموزش پاکسازی پوست در آرایشگاه | آموزشگاه آرایشگری زنانه

amoozesh-arayshgari.ir/tag/آموزش-پاکسازی-پوست-در-آرایشگاه/

برچسب ها: آموزش پاکسازی پوست در آرایشگاه ، آموزش پاکسازی پوست صورت ... هزینه ( قیمت ) دوره های آموزش پاکسازی پوست مطابق با هزینه مصوب دولتی میباشد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت Oonpak یا اون پاک برای معرفی بهترین مراکز پاکسازی پوست میکرودرم میکرونیدلینگ میباشد که موثر ترین فرایند و طبیعی ترین روش موجود برای از بین بردن جای جوش از بین بردن کلیه لک های صورت جای سوختگی جوش های سر سیاه اسکار های غیر قابل درمان و کلیه عارضه های پوستی چین و چروک های صورت میباشد
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 570
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,050
  • بازدید ماه : 587
  • بازدید سال : 36,611
  • بازدید کلی : 394,632